Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Sunday, April 11, 2010

PALING NIKMAT



Salam...

ramai daripada kita nie selalunya cakap, kekayaan, kebahagian, kesenangan, kecantikan, kehemseman, kecunnan, semua yang 'ke' di depan & 'an' di balakang lah senang cerita... adalah salah satu daripada nikmat hidup yang semua insan insan atas muka bumi ni nak,...kan?heh3...aku pon nak jugak.

tapi penah ke tak, kita semua fikir yang nikmat kecil kecil yang ada di sekeliling kita nie, antara nikmat yang paling besar Allah anugerahkan kepada kita sebenarnya..ada penah fikir? takdak kan?...

tu la manusia nie, mudah lupa pada segala yang dah Allah bg free, tak bersyukur, tak berterima kasih, chewahh..bebel lebih lebih pulak aku nie, padahal dua kali lima ja..ngeee....~

eh, apa kaitan dengan gambar di atas?..haaa....korang fikir la sendiri...

p/s : aku bagitahu la jugak...

cuba tenung tenung sedalam dalam telaga buta yang gelap & penuh sampah sarap dari hati dan jiwa raga kita, kalaulah....kalau nie...kalau la kita takleh nak buang air, tak kira la besar ke, kecil ke, atau sederhana sekalipun, apa akan jadi?

& bila boleh melepas / melabur tu kan, ada rasa nikmat yang tak terhingga tak?ada?,...kalau ada, anda dikalangan hamba hambanya yang bersyukur dengan kurniaan Dia... =D..InsyaAllah...

~ KEBERSIHAN SEPARUH DARIPADA IMAN~

0 comments:

Followers