Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Friday, April 16, 2010

HATI SUSAH RAMAL


salam...

penah kena??

hah? kena ape?

kena tikam....oo00oo..

tikam macam mana..........?

dari belakang, depan tepi kiri kanan, x kesah la...

mostly, selalu kita dengar tikam dari belakang la kan?....haaaaammm...peeesss...kan??

aku selalu kena, and petang tadi aku kena lagi sekali, sebelum aku beristighfar, aku dah terkeluar ayat maki kat hamba Allah ni seorang, yang mana dia pun aku rasa kawan aku....kawan ke ah? siap kutuk-kutuk kawan dia kat belakang? ish..ish...sungguh tidak mengenang budi....

nak sembahyang, tenangkan hati dan perasaan, cuti pulak, so....hanya mampu tabahkan hati and bermunasabah bersama teman-teman seperjuangan yang lain....nak mengaku aku nangis, aku malu, tapi mmg aku nangis depan semua kawan kawan aku yang lain tadi, disebabkan sowang kawan yang aku anggap sahabat, rupanya hati dia penuh dengan hasad... dasat..........................................kan?

itu lah yang orang selalu cakap, bila susah tehegeh-hegeh mintak tolong, bila senang, kutuk berterabur...tapi tak apa...Allah itu maha adil...Dia tak akan bagi dugaan yang mana hambanya tak mampu nak hadapi....mesti ada hikmah yang tersembunyi di sebalik penghinaan yang aku dapat ni.

apa aku nak buat??mm...biar ja la...malas aku nak buang masa fikir pasal orang yang tak pernah nak menghargai insan-insan disekeliling dia yang bernama seorang kawan. sebab orang rugi, selalu tamak! lambat laun semua orang akan sedar jugak perangai sebenar 'kawan' aku tu..hahaha...panjang cket aku bebel hari ni..terima ja lah..

so, CAUTION, EVERYWHERE....

~ hati susah ramal..~

0 comments:

Followers