Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Thursday, July 12, 2012

SATU HARI DI HARI SUKAN

SITUASI : di khemah kecemasan sekolah aku

budak 1 : tepi-tepi...kami bawak budak sakit ni..dia pening-pening teacher..
aku : aduh...ni apesal lagi ni...
budak 2 : dia memang dah biasa jadi dah macam ni teacher
aku : jadi apa?
budak 2 : jadi kejang-kejang..
pesakit : arrrggh.....dia dah jadi cikgu..dia dah jadi dah...
aku : hah...jadi apa... ( aku pun picit-picit sikit dekat jari-jari yang kejang tu..
budak 1 : hari tu dokter cucuk dia cekgu...
aku : cucuk apa?
budak 1 : entah..kami pon taktau ( tanya tuan punya badan pon dia tak tahu jugak )
aku : ok, tarik nafas dalam-dalam, hembus...bertenang n bla..bla..bla....
pesakit : cekgu...cekgu...saya tak boleh gerak-gerak tangan saya dah ni cekgu.. ( sambil meraung-raung, hentak-hentak kaki)...cepat cekgu...cucuk..cucuk...saya nk cucuk....cepat cekgu...saya tak boleh gerak dah ni cekgu..( sambil nangis-nangis and meronta-ronta )
aku : dalam hati aku...( nk suruh saya cucuk dengan apa? dengan pin tudung ke hapa??ish!ikot hati aku cucuk je dengan jarum peniti..ingat aku dokter ke apa?haaihhh~)

Followers