Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Saturday, September 25, 2010

BAHAGIA...~


yeah...~ assalamu'alaikum....

takda apa yang nak dikongsikan...cuma nak cakap, aku teramat bahagia melalui hari-hari aku nie, bertemankan aura bakal suami, insyaAllah....akhirnya, berpeluang jugak aku nak rasa bahagia yang mutlak neh, setelah bertahun-tahun aku rasa macam tak berapa nak best...

apa??bakal suami aku tu siapa??eheh, sabar la...tak lama lagi aku akan upload kat sini jugak..bukan nak sembunyi pon..

apa??hensem ke tak??agak-agak sikit...jangan la nak bayang bakal suami aku tu hensem ala-ala fahrin ahmad, sebab dia lebih hemsem dari tu...serius...kira pakej lengkap lah...semua aku rasakan sempurna..aku ni ja yang kureng la sikit..hihi...( berharap orang akan puji aku )..

apa?? nak tengok gambar dia??korang jangan harap lah....aku takmoh upload walau apa pon rayuan selagi dia tak jadi suami aku yang sah!...tapi kalo bagi juta-juta...kira jadi..hihi...daahh!!cukup!! aku tak larat lagi nak melayan soalan-soalan iri hati korang...apa yang aku nak pesan...

 fite for your own happiness....insyaAllah, sebab bahagia itu adalah pilihan anda....kita sendiri yang tentukan..nak fite or taknak, atas diri sendiri...yabedabedoooo......esok jumpa lagi...~

0 comments:

Followers