Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Thursday, September 16, 2010

ASTAGHFIRULLAHALAZIIIMMMMMM........~

 

Assalamu'alaikum...
yaAllah..apa nak jadi dengan aku nie...?? chey...saja ja aku buat gelabah...eheh!..sepatotnya, aku takda la melatah, dengan apa yang dah jadi antara aku dengan cekgu yang aku sayang tuh...sebagai seorang yang cun dan elegan, aku patotnya chill n cool...

so, dengan rasa rendah hati, aku mintak maaf dengan segala kekasaran bahasa nad perbuatan kat cekgu yang aku sayang sangat-sangat nie, aku dengan ikhlas hatinya mendoakan, moga berbahagia lah dia hendaknya...insyaAllah, kalau kita sentiasa doakan kebahagiaan orang, kompon kita akan dapat sama balik dengan apa yang kita mintak...

sebab...hidup ni kan karma...apa yang kita bagi, kita akan dapat balik....

SO, CEKGU....GUA MINTAK MAAF LA ERK....AND SELAMAT BERBAHAGIA SELAMANYA...AMIN...

0 comments:

Followers