Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Wednesday, September 22, 2010

FIRST DATE..~


assalamu'alaikum....

esok aku nak berdating untuk pertama kalinya lepas aku blah dari cinta hampes aku bersama cekgu..hehe... benar lah apa yang di kata, kalau kita tak rasa sakitnya dulu, kita x dapat la nak rasa apa itu hikmah...

anyway...dah lama tak update skil-skil sekiranya aku nak bertaa'ruf dengan bakal suami..harap-harap lah dia adalah pilihan yang Allah kurniakan paling terbaik untuk aku...insyaAllah...

dating-dating jugak...solat jangan lupa..~

esok, tunggu aku...!!!ada 23 jam dari sekarang....(>_<)

0 comments:

Followers