Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Tuesday, October 26, 2010

KARYA PERTAMA


yeah..~ assalamu'alaikum...

saja nak tunjuk..karya pertama aku dalam mencari identiti seorang pelukis tersohor di london suatu masa dolu...berbekalkan sebatang pensel 2B, seulas pensel picit orang kedah kata, and seketul pemadam yang berharga 0.50$...

bersama henpon burok kesayangan menjadi teman sejati (sekarang dah ada yang baru ), di atas sebuah meja yang ayah aku ambil entah dekat mana, aku decoret jadi meja study aku ( konon-konon la, padahal duk maen game je 25 jam sehari ).

so, lepas ni, kalau aku jadi kartunis paling excelent kat mesia nie, konfem susah untuk korang dapat aku nya autograf..so, silalah datang jumpa aku sekarang...bukan ape, takot aku busy sesangat je nanti, tak layan karang, cakap aku sombong pulak... =P.

~..merit : budak rambut punk yang jadi inspirasi aku nie.., aku jumpa di bukit bintang,KL..TQ!..~

0 comments:

Followers