Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Thursday, April 28, 2011

MUSTAHIL!!

 MUSTAHIL!!!, MUSTAHIL, MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL Mak bapak aku melahirkan aku dan menjadi manusia yang nampak berjaya TIDAK dapat menilai yang mana BETUL dan yang mana SALAH.

MUSTAHIL!!!, MUSTAHIL, MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL semua ini PETUNJUK yang aku POHON kerana aku RASA Islam Aku lebih baik dari orang lain.

MUSTAHIL!!!, MUSTAHIL, MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL, Hati aku TIDAK dapat TERDETIK petunjuk semua ini kerana aku RASA aku telah menjalankan Amal Maaruf Nahi Mungkar seperti apa yang aku RASA disaran kan oleh ISLAM.

MUSTAHIL!!!, MUSTAHIL, MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL semua ustaz-ustaz ku yang BERSULAM dengan ayat-ayat Allah GAGAL melihat semuanya ini adalah mainan POLITIK semata-mata.

MUSTAHIL!!!, MUSTAHIL, MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL ahli politik yang aku SOKONG dengan KEPETAHAN mereka berkata-kata SANGGUP menyembuyikan KEBENARAN dan melaungkan PENIPUAN.

MUSTAHIL!!!, MUSTAHIL, MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL aku TERPAKSA behempas pulas MEYAKINKAN diriku bahawa :-
Semua PETUNJUK sudah semesti KONSPIRASI, KORUPSI, FITNAH peringkat tertinggi. KERANA itu saja ALASAN yang MASIH ada untuk aku MEMPERCAYAI apa yang BERLAKU di sekeliling ku.

Dan amatah MUSTAHIL aku di dalam golongan HATI yang TERHIJAB !!!..........


.
“Apakah mereka tidak berjalan di muka bumi, (bukankah) mereka mempunyai HATI yang dengan itu mereka dapat MEMAHAMI, atau mempunyai TELINGA yang dengan itu mereka dapat MENDENGAR? MAKA SESUNGGUHNYA BUKANLAH MATA ITU YANG BUTA, TETAPI YANG BUTA, IALAH HATI YANG DALAM DADA.” (Surah Al Hajj Ayat 46 )


SUMBER :PARANGkontot

0 comments:

Followers