Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Sunday, April 24, 2011

JIWA COMIC

 

maybe ramai yang tak tahu, betapa utopia sangat penting untuk seorang penggila comics macam aku...kalau tanya insan-insan yang tak tahu apa itu utopia, memang dia akan cakap..' apa lah sangat kalau setakat tak dapat beli utopia tu, macam bagus, macam best, macam dunia akan kiamat kalau tak dapat baca.'....
memang dunia tak akan kiamat, memang tak best, memang tak bagus, untuk mereka-mereka yang tak minat,untuk mereka yang tak tahu nak menilai apa itu kehidupan editor sebuah komik, tak tahu nak hargai apa itu bakat seorang yang mampu 'bercomics'...disebabkan aku tak mampu, tak ada bakat, tak dianugerahkan kelebihan untuk 'bercomic', hanya tahu menikmati saja...thats why lah comics sangat penting untuk aku....bukan itu saja..apa-apa saja genre buku yang ada dekat muka bumi ni yang memberi kebaikan, motivasi, yang boleh buat hati aku riang ria gumbira..akan aku hargai, tak tertumpu hanya pada utopia semata-mata...

kalau tanya pada sahabat handai yang kenal aku, pasti diaorang paham dengan entry aku kali ni....& antara yang paling memahami aku adalah 'manusia berbulu'....tak pernah menyokong, tapi tak pernah membantah~

~utopia terbaru sudah di depan mata, tak perlu pesan berkali-kali lagi~

0 comments:

Followers