Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Friday, May 14, 2010

SENDIRI


Assalamu'alaikum...

betul ke??

ape yg betul??

HIDUP SENDIRI MEMBINA PAHALA LAGI BAIK DARI HIDUP BERDUA TAPI HANYA BERBUAT DOSA

mm..kenapa macam itu ye? bukan ke  acha sepritiasa kata 'BERDUA LEBIH BAIK'?? ahaks..~

itu kalau hubungannya HALAL...kalau tak halal itu yang menyumbang kepada dosa...meh aku petik kalam dari alQuran... LATAKROBUZZINA... jangan kamu hampiri zina...eh, dah tersasar dari tajuk asal..tapi berkait dengan penyumbang kepada dosa itu.....

so, yang duduk menyendiri sekarang nie, jangan rasa bangga diri pula, kata tak berbuat dosa..terhindar dari segalanya...hampeehh...! sama juga kalau tidak menurut perintah Allah....hukum tetap hukum, berdua atau seorang...cheeyy..macam ustazah kan aku? wakakaka.....memang aku nk jadi ustazah!...

jadi yang duk berkapel usung kiri kanan tuh, cepat-cepat menikah, jangan duduk tabur maksiat saja atas muka bumi Allah nie...and kalau dah tak mampu nak menikah, tak payah duk galak nak bercinta!...buang masa, buang body, buang duit, buang minya, buang air liur, buang baju...aarrgghhhhh...!semua buang lah senang cita! ( tiba-tiba emosional)...hahaha....oke, selamat beramal....

0 comments:

Followers