Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Wednesday, August 24, 2011

OH..YEAHH~

lepas hampir 3 bulan kau kat bumi borneo ni,

akhirnya.....akhirnya.....hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha ( gelak macam orang cun ).....akhirnya esok...apa yang esok?? hahaha...esok aku akan balik semenanjung dowh!..gila ah...sampai je lcct tuh....hajat yang pertama : aku nak mesej semua kengkawan aku yg still lagi lepak kat bumi borneo ( apa kes ) tentang kepulangan aku yang teramat la syahdu gila dah pijak tanah semenanjung de...semua gila...nak sedut puas-puas udara semenanjung yang tercemar tuh..hoh!


dengan senang hatinya aku nak pergi beli McD, lepak dengan tenangnya sebelum time waktu berbuka depan gate menunggu flight yang bernombor plat AK5252...hahaha...best..memang best....maybe esok aku akan senyum ja sepanjang hari....hahahaha...this is best bro..~

korang yang lain??bila balik raya...ngeh3...

0 comments:

Followers