Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Sunday, August 14, 2011

LOVE IS WASTE OF TIME

huh...asaalamu'alaikum...
agak lama jugak tak mengarut tegah-tengah malam macam ni ( time ni kira tengah malam bagi aku berbanding time study dulu-dulu, tak tidur pon takda hal , kalau sekarang mebi aku mereng kalau tak tidur )

tengah-tengah malam di ambang pertengahan bulan puasa ni, hati berhajat nak dengar lagu raya, tapi aku tahan, takot sedeh bangat, teringat semenanjung pulak...haaihh...saiko bila hidup di perantauan... sangat...hanya yang mengalami situasi ni akan faham macam mana rasa sepinya lepak jauh-jauh gini...



 tak jadi layan lagu raya, layan lagu jiwang ja....teringat zaman-zaman mengaji dulu...single is simple, kapel is troble....sama saja di mana-mana tempat belajar pon, takkan dapat lari dari situasi loving kapel everlasting ni....hampeh je semua tu..percaya la..sebab aku dah pernah alaminya...hubungan tu cuma lebih kepada persinggahan semata-mata, tak everlasting, tak abadi...

so, kepada budak-budak kolej aku sekarang ni, sudah-sudah la buang masa tu... cinta tu bukan boleh bagi semangat untuk korang belajar dengan lagi best pon...cheh! melalaikan korang lagi ada...serius!

sebabnya, korang bukan tahu pon cinta tu apa....yang korang tahu rasa geli-geli bila dating..kan??

 cinta di alam budak-budak yang boleh aku tafsirkan still berhingus, berak sendiri pon kena orang lain yang flash, kasut sekolah setahun tak basuh, campak dalam sungai boleh mati semua ikan..tu pon ada hati nak berpasangan....

p/s : dah la subjek fizik asyik failed je, cinta sakan, study tunggang langgang...








0 comments:

Followers