Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Sunday, June 19, 2011

CERITA KELAS 1 :

 SITUASI 1:
masa sekarang ( hari khamis, 16 june 2011 ) : aku tengah mengajar sejarah kat kelas  tingkatan 2..

cekgu : apa nak jadi dengan kamu ni, saya dah pesan banyak kali jangan sesiapa pon dapat gred melainkan A sahaja untuk matapelajaran sejarah ni ( walopon aku baru je ambil alih kelas ni dalam seminggu gitu)...bla..bla...bla...sambil aku membebel dengan banyaknya berbakol-bakol

pelajar 1 : cekgu, apa benda yang cekgu tulis kat depan tu

cekgu : yang dapat A : CORRECTION 1x, yang dapat B : corr 3x, yang dapat C : corr 5x , yang dapat D ; corr 10x dan yang gagal corr 20x termasuk soalan dan jawapannya sekali.

pelajar 2 : ya Allah cekgu...banyaknya....sambil budak-budak ni cakap sesama sendiri, mebi tengah kata aku sangat kejam, pemerintahan kuku besi macam dalam prasejarah yang dah dieorang blajar dan sebagainya...

cekgu : start buat sekarang, atau saya tambah lagi banyak pembetulan tu

pelajar : ok cekgu...

cekgu : tahu pon korang, sapa suroh tak serius jawab paper aku walaupun bukan aku yang mengajar...wakakakakaka...

0 comments:

Followers