Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Wednesday, February 16, 2011

PERIHAL AKU SEORANG

Assalamu'alaikum....
hadoii..lama betul aku tak berkarya, rindu..sungguh..aku tak terdaya tertahan....loya tekak asyik naik filght ke sana dan seterusnya ke sinun...penat, banyak, macam kapal terbang yang aku naik tu juga..


erm....untuk kesekian kalinya, aku menumpang kat rumah cekgu-cekgu di sini..terima kasih tak terhingga...aku pulak, setiap malam terpaksa bangun tengah-tengah malam, ubah lokasi tempat tidur, depan ruang tamu.. sebab PANAS...huh! sungguh, tidak selesa dan termimpi-mimpi aku seakan di padang pasir...tapi, itu yang terbaik setakat ni, tetap bersyukur dalam rungutan sebenarnya...alone every nite...4 da whole week...haiihh..

bangun pula kena awal, bilik air hanya ada satu, satu lagi rosak katanya...5 orang cekgu, 1 bilik air..setiap seorang lebih kurang 20 menet dalam bilik air, 6.30am dah gerak pergi sekolah yang jaraknya tak sampai 500m dengan myvi kesayangan cekgu-cekgu ini...haiihh....~ bila nak dapat rumah sewa sendiri...~

0 comments:

Followers