Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Sunday, February 27, 2011

~..KAMI ORANG SEMENANJUNG..~

Assalamu'alaikum....peh..isu politik pertama kalinya diselitkan dalam blog aku kelmarin..heh3...saja la..tiba-tiba terbaca utusan malaysia ( die hard fan ),  so, bukan tiba-tiba la..memang tujuannya aku mencari info tentang kes DSAI yang entah bila akan berkesudahan...

ahhh...tinggal semua tu, yang penting sekarang ni aku nak fokuskan pada kehidupan aku sekarang dan yang akan mendatang...berlalu sudah episod duka ( tidur di ruang tamu, bilik panas, bangun seawal jam 4 pagi untuk mandi bilik air yang dikongsi 5 orang 1 umah ) sebab sekarang aku dengan rasminya telah berpindah ke rumah yang amatlah selesa..tak percaya???haaa..tengok di bawah...

 depan umah
 ruang tamu
dapur utama
lokasi : tak dapat dikenal pasti..hihi

haaa...tudia...best ww00oo....tapi sebelum nak capai best nie, memang sangat sakit lah...sakit sampai aku tertumpahkan air mata suci aku yang macho lagi style...
nasib baik lah ada kawan-kawan yang sentiasa berganding bahu, tangan,idong dan kaki untuk sama-sama mengadap masalah di perantauan ni..masa ni lah baru tahu apa itu merantau...hahaha...ayat agak klise, tapi tu lah hakikatnya..hanya mampu sabar, bukan hanya kau yang mampu aizat tuh...

apa??nak tahu jugak siapa kawan-kawan aku tuh??hahaha...tak payah tanya, yang tu aku memang nak tunjuk!!...tengok lah puas-puas..
 lokasi : kalau korang perasan....pemandangan laut di belakang kami+kapal titanic~

haa...comey-comey woo0oo...tapi ada sorang lagi dikalangan kami...dia la cekgu semenanjung yang terlalu banyak tolong kami bertiga nie.....sangat susah hati nak susahkan beliau, tapi apakan daya, kami nak susahkan beliau juga..hahaha....


lokasi : atas bukit lihat pemandangan di 'italy' ni...

tu..dia lah orangnya...dia yang duk termenung macam ala-ala bajet renung masa depan tuh..hihi....10 kredit untuk beliau kerana sentiasa bersusah payah bersama kami bertiga..TERIMA KASIH..~

p/s : yang dua orang tuh tak habis-habis la gosip....haaihhh...

0 comments:

Followers