Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Wednesday, August 4, 2010

MACAM HARAM


Assalamu'alaikum....

sebulan apa aku tak upload blog neh....la ni baru ada masa sikit, lepas amek cuti dua hari kerana kecewa dalam bercinta...wakakaka.....

nak dimulakan cerita, yang tak pernah ada kesudahannya dalam hidup aku lah mebi....yang mana, aku takkan kahwen....muahahaha,,....relek sikit..jangan la serius sangat baca blog ni...

mm..kenapa entry aku berTITLE BANGSAT .....
aa...biasa la...bila manusia kita ini mula jadi hampeh....sehampeh yang mungkin..lalu terkeluarlah ayat dari mulut aku....BANGSAT ah lu ni de....huhu....
apa pun, tahniah kepada yang dapat title tu dari aku, bukan senang...amat susah untuk aku buat keputusan...

(>_<)...

0 comments:

Followers