Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Thursday, August 19, 2010

KARMA


assalamualaikum.....

lama tak membebel...hari ni nak sentuh pasal satu benda.....nak tahu pasal apa? lebih kurang macam ni la...buat baik dibalas baik, buat jahat jangan sekali....aaa...itu lah KARMA....apa yang korang buat, konfem korang akan dapat balik once day....cuma cepat dengan lambat saja...

sebab ada sorang ustaz nie tak puas hati dapat mesej dari kawan-kawan aku, katanya kurang ajar, tak kenal apa-apa, mesej kat dia....aku pun tak pula terpikir macam tuh....cuma aku cakap dekat dia balik, aku pernah dapat caci maki hamun lagi dari orang yang terdekat dengan dia...cheh! nak mengungkit, tapi tak sedar yang dia dapat balik apa yang dia bagi dengan surrounding dia....

apa lagi, hadap ja la...bak kata aku ....HAMBEK KAU!

0 comments:

Followers