Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Friday, December 31, 2010

MELAYU MUDAH LUPA


adoyai....letih..letih....

oke...oke...macam ni je la...bagi aku semenet...

aku macam nak marah...entah..memang bosan lah. bukan gaduh main-main, aku memang serius. dia?? entah..biar je lah..kalau dia rasa sesuatu tu penting bagi dia, dia try do the best lah..
aahh...mamposlah~ siapa peduli.
bila tak ada awek..sibuk duk cari...bila dah dapat awek...tak pula dihargai..sememangnya sifat manusia tu memang macam tuh..macam Dr.M kata...' MELAYU MUDAH LUPA'...haa..macam dia ni lah..dia yang busan ni..hampeh!
tapi..memang sifat dia macam tu agaknya?? siapa tahu? kena la faham memahami,
eh..tak..tak..mana boleh sebelah pihak je paham sengsorang..
gila!
tapi kalau dah memang macam tu...butakan je la mata kepala lutut...redha..~ arrgghh...! tak mampu lah aku nak terima saja..
ape de hal aku je yang terima seadanya..dia macam mana??
~ tunggu je lah 'dia' sedar diri...ataupun..tinggalkan je..

0 comments:

Followers