Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Tuesday, December 21, 2010

DONGAK KE LANGIT

 
Assalamu'alaikum....

sangat windu nak berkarya..tapi apakan daya, materials takdak.....so, just pergi kat paint, then inilah hasilnya...macam best kan..? memang best kot....ngeh ngeh..

sebelum tu..nak mengeluh sat..

haaihhh..~
masa terlalu cepat berlalu sampai aku tak mampu nak U- turn, kembali ke alam yang macam-macam sebelumnya....tetapi kehidupan sekarang lebih macam-macam...ish, bodoh! lambaian masa semakin kedepan, tapi aku kaku tak berganjak.. gila sungguh.

siapa mengawal siapa? masa atau kehidupan?

siapa bodoh?? tentunya bukan aku...sebab aku sudah bersyukur...syukur dengan kehidupan yang celaka, kehidupan yang menyorong aku yang lambat terjaga dari mimpi ngeri dan agak bangang...mata pula pedih, tertumpahkan air yang sia-sial..~

kerana terlalu tunduk ke bumi, aku lupa untuk mendongak ke langit..


0 comments:

Followers