Pages

selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Saturday, September 8, 2012

MASALAH 1

haaihh...lama tak jumpa kawan-kawan seperjuangan..masa kursus sembang panjang....sembang punya sembang, ada la kawan bagitahu yang dia tak faham dengan perangai LELAKI...eh, apesal pulak???

kawan : aku x paham betol la sesetengah perangai laki ni..
aku : y bebeh??wats wrong??
kawan : hari tu aku ada bercanggah pendapat dengan hasben aku..
aku : err...pasal apa?? ( semakin excited, tapi berhati-hati )
kawan : laki aku merungut yang aku tak pernah basuh kain anak aku yang terkena berak ..
aku : laaa....ye ke...apesal yang dia merungut tu beb??hahaha... ( buat-buat gelak bagi tak serius sangat)
kawan : ye la...aku bukan taknak basuh...
aku : dah tu..? ( still tunggu jawapan dia )
kawan : aku mana la sempat....masak aku, basuk baju tak kena berak aku, jemur baju aku, kemas rumah aku, masak air panas aku,lipat baju yang dah kering aku, jaga anak aku, jaga pakai laki dah konfem-konfem la aku, iron baju laki bini pon aku,nak pergi mana-mana kemas kain baju aku jugak, bla..bla..bla...dia basuh kain berak anak sendiri pon nak ungkit...kalau ko la, apa ko nak jawab balik??
aku : kalau aku lempang time tu jugak...nanti ko mintak ampun la balik... =)

p/s : memang kadang-kadang lelaki ni susah sikit nak paham... eh, bukan kadang-kadang, SELALU.. =P

0 comments:

Followers