Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Thursday, March 24, 2011

BUKAN SALAH AKU

 sampah!..semuanya pemalas...kalau cerdik, ok jugak..ni dah la bangang, pemalas...cheh!..dah naik bosan aku dengan situasi hampeh ni...cukuplah hati, jangan bercakap lagi...otak sakit...jiwa juga terasa, hati.

bila kamu nak pandai?? hati bertanya lagi..ah, biarlah...bukan masalah aku, biarlah celaka semuanya...dan bila datangnya masa depan, aku mengisi minyak kapcai di shell, dan pengepamnya adalah dia yang tak pernah aku marah semasa waktu dulu...ah, bukan salah aku, salah dia juga. kenapa jadi kuli di shell dekat rumah yang aku tinggal sekarang.

sudah aku cakap dulu, masa depan sendiri, usaha sendiri, bukan dari aku...sia-siakan masa dulu, masa depan akan tanggung segala sial yang waktu dulu....buanglah masa sekarang, masa depan akan terbuang dengan sisa-sisa yang buat jari dan kuku turut berbulu..bukan salah aku, bukan salah aku...

0 comments:

Followers