Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Thursday, December 23, 2010

SILA BAYAR SEKARANG

adooii.....
dah dua minggu tak kira...aku sangat rasa teramat malas.

jam ben 10 kat tangan dah merangkak ke pukul 12 tengahari. daily stock tak kira lagi..haaiihh... tapi semua kerja lain sudah di settlekan. sambil melayan kastemer yang keluar masuk kedai ni, di penghujung sudut, aku lepak. sambil perhati apa-apa yang patut.

perhati apa yang patut maksud aku, tengok-tengok apa yang belum aku lengkapkan dalam kedai ni. cantik, aku jaga dengan separuh hati saja. lagi separuh, aku bahagi dengan dia. aircond di depan mata aku tutop, sejuukk...sunggoh. tapi tiga lagi ku buka. nanti kastemer kepanasan dengan dosa yang bertimbun-timbun.aku nampak, jelas~

kesian, aku kira kapel yang berpelukkan tu..eh, silap..kapel itu sedang meraba-raba mencari haba..haaiisshh..rapat dan kejap dan di mukanya ada sesuatu tertulis..~'kami sejuk, tapi tolong jangan tutop ekon ni, sebab kami suka meraba..~' aku baca sekali..tiada masa.

lama...~aku sudah siap kira stock yang bertimbun untuk seminggu, aarghh, aku sudah panas..mungkin mata aku sudah timbul image api, merebak di dalamnya..dengan aksi meraba semakin kemuncak, belum klimaks aku rasa, tapi yang aku pasti, basah! perlu mandi wajib untuk sembahyang zuhur nanti.

ish, jangan tahan, aku nak bangun. mata nan merah saga, dan hidong sedikit tinggi. terus mulut ringan menutur ' adik, sila bayar sekarang dan sambung meraba di luar..'

arahan di ikot, tetapi tak insaf..mungkin kena puas, sampai *&%$# tak lagi keras.

0 comments:

Followers