Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Wednesday, December 22, 2010

25hb SUDAH DEKAT

aarrgghh..!!~ 

oke..oke.....apakah ini...

haaiihh...~

kehidupan yang menggila, buat aku rasa semua pon gila....ish, mana ada kehidupan yang gila..aku yang buat semuanya, semua gila....

mengikut kehendak setan lebih mudah dari ikot telunjuk malaikat. macam mana ni?yang aku tahu, hidup kena jadi baik, biarpon ada yang suka jadi jahat. aahh...atas pagarlah, kadang baik, kadang jahat. boleh macam tu?

mana boleh. gila ke apa? semua gila.sambil menunggu hujan yang tak busan membanjiri kawasan parking kereta aku, aduh..! ramai yang bertenggek di tepi kaki lima kedai dan aku boleh dengar satu persatu kata-kata biadap anak malaysia...sangat berotak kuning..bukan hijau, bukan biru, bukan semuanya. aku rasakan kuning lebih tanjak.

peluh jantan meleleh-leleh, kerana mengurat awek-awek yang seksi baju dalamnya lepas kena hujan. gila! mereka aku lihat sangat suka, perempuan-perempuan jalanan yang biasa, bercumbu mata dengan jantan kaki lima ketika hujan. mulanya jauh, semenet tak sampai, sudah rapat.hah! elok sangat. semoga bertemu jodoh dan sembilan bulan lagi ada baby yang mereka campak depan kaki lima tadi.

~ 25hb sudah dekat, hadiah belom beli untuk encik ayah~

0 comments:

Followers