Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Sunday, September 12, 2010

AKU MENYESAL 2


YEAH...assalamu'alaikum..bertemu kembali kita dalam episod....aku menyesal..~

APE??ni gambar sape?? aaa..ni lah mata aku yang kuyu ditambah dengan kehalusan kulitku yang tidak menggurutu...licin je kan??emm..aku pakai bedak sejuk cap halimah, tiap-tiap malam jumaat, aku mesti pakai lebih..!

dah, tak payah nak tanya aku beli kat mana pulak..aku bukan promoter makcik limah, aku cuma sepupu kepada mak tiri belah ayah sedare die...so, pandai-pandai lah carik sendiri.

ermm..berbalik kepada cerita sambungan aku, part mana yang aku menyesal tuh....silakan bacaan anda di bawah...

4.alam universiti
semua orang cakap, masuk U ni, best..best gila sampai nak buat kenduri tujuh hari tujuh malam seakan-akan kenduri kahwin anak lim guang eng yang telah didoakan oleh muslim-muslim bengong dimuka bumi dalam khutbah supaya dipanjangkan umurnya, sejahtera hidup di dunia, jadi arang api neraka di akhirat sana ! chist! bedebah betul siapa yang buat script untuk khutbah jumaat tuh, kalau aku jumpa, aku nak mintak dia ubah, boh nama aku sama...takkan dengan sesama muslim nak berkira?? dengan insan bukan seagama di ampu-ampu kesejahteraannya...sudah, aku nak cerita yang alam U nie, bukan best mana pun, tekanan perasaan ja, mana dengan asaimen, project, exam, segalanya lah...tak percaya? tengok lah gambar nie..

nilah akibatnya kalau korang masuk U, macam bagus, sebenarnya err...aku taknak cakap, korang tafsir la sendiri..hihi...

aa...masa time-time macam ni lah lebih kurang aku berkenalan dengan sorang cekgu ni, http://etoidegawan.blogspot.com/2010/09/aku-sayang-cekgu.html...cekgu ni lah, dialah orangnya, dialah.... maka, dengan sekali lafaz, aku dan cekgu menjadi kapel yang tersangat lah bahagia disamping kereta mewah dan duit malaysia yang ditaburkan kepadaku..! erm...lama jugak kiteorang bahagia nie, kalo nak tahu bapa lama, kol aku, aku akan jelaskan satu persatu....
ermm...dalam masa aku duk berkasih sayang dengan cekgu nie, aku ada kenal dengan sorang lagi cekgu...dia ni lah...cuba korang tengok...dialah orangnya, dia lah...~
ye..nama dia MOHD IQBAL...ape?? no talipon???aa...datang sini, aku bagi penyepak sekali dua, then aku bagi korang no talipon dia yang dia dah tak guna...amacam..cara kan?ermm...aku kenal dia dalam talipon la jugak, eh..silap..mula-mula emel-emel..almaklum lah..aku masa ni baru kenal apa itu wayarless...then up sikit kepada chating-chating kat yahoo mesengger, aaa..lepas tu baru aku dapat number telefon dia...bermulalah episod kebahagiaan kuasa sepuluh dalam hidup aku sebagai seorang mahasiswi yang gatal dan berkulit licin..encik iqbal ni sorang yang kelakar, kalau masuk raja lawak astro, mebi dapat tempat ketiga..hahaha...aku pun dengan hati yang berbunga-bunga berangan nak kahwin dengan dia dengan dikurniakan anak-anak yang comel macam anak mustafa kamal, rupa-rupanya encik iqbal ni takda hati la pulak dengan aku...
part ni lah yang aku paling menyesal nie, inilah partnya....aku patot mengorat dia abes-abes masa ni, malangnya skill aku dah tak berapa laku, maka direjectnya aku mentah-mentah seperti ikan pecah perot..aduhh....kuciwa aku dalam selimut busuqku menangisi cintaku yang tak laku-laku...kenapa?y?y? katakanlaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!! lalu aku terus ke dapur, dan makan banyak-banyak untuk mengubat dukaku yang tidak berpenghujung..ishk ( sambil lap hingus yang meleleh di hidung terus ke mulut lalu aku jilat penuh nikmat )

to be continued..~

0 comments:

Followers