Pages


selamat menjamu selera di laman kalam etoi.com....segala pendapat yang memuji amat dialu-alukan....kritikan tidak diterima..tapi kalo eklas...bole je..pliz welkam 2 my page...hihi..('',)

Friday, May 28, 2010

PAIN & SUCCESS


assalamualaikum....

oh...sayang...engkaulah jejaka idaman....chewaahhh!! aku jumpa mamat hemsem tadi...oh, sungguh manis matanya..( senyuman dari mata, dari mata ke hati..)aarrggghhh...angau aku!..wakakaka...macam geli pulak..

erm...tiba-tiba hati aku berbunga pulak..tak tahu lah kenapa..hahaa...tak kesahlah, asalkan bunga di hati sentiasa mekar....

dah baca picture kat atas?? EVERY PAINFULL STORY HAS A SUCCESSFULL ENDING...mm..aku tengah tunggu saat tu, kalau-kalau jadi kenyataan...harap-harap la...entah akan ada or tak. itu belum pasti...sebab dalam bahagia sekarang ni pun, terkadang aku rasa sakit............sangat ...dengan masa silam yang sentiasa membelenggu dan tak pernah selesai....macam berat kan masalah aku?..misteri korang baca, lagi misteri perjalanan hidup aku yang selalu di tipu dengan orang yang tersayang..tuuttt!!!....stop sampai situ cerita aku...tak boleh lebih-lebih..

dan dalam setiap cerita bahagia, pasti melalui saat duka..tak tahu kenapa, mungkin itu adalah ujian dari Allah, yang mana Dia nak tengok samada hamba-hambanya sabar menempuh segala yang terbaik yang telah ditetapkan...insyaAllah!..

so, ayat kat atas kata lagi, ACCEPT THE PAIN AND GET READY FOR THE SUCCESS...pergh...macam best kan ayat tu?tapi sakitnya yang perlu ditanggung untuk kejayaan yang belum tentu dalam genggaman, amat payah untuk kita telan....kenapa aku cakap macam tu?sebab aku dah lalui segalanya sampai lah ke saat ini, aku masih lagi merasa sakit untuk telan segala kepahitan akan kebenaran tu biarpun aku cuba berlakon sebaik mungkin menjadi bahagia....dan tadi aku rasa bahagia tu terasa ikhlas....ada juga yang menghargai...( misteri lagi )

erm...berdoalah sebanyak mungkin, semoga segala yang terjadi adalah yang terbaik buat kita, biarpun pahit ya amat..! Allah saja yang tahu...

~ kembali menjadi femes~

0 comments:

Followers